Bestellen

Heb je de perfecte Musthaves gevonden? Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op IN WINKELMAND. Natuurlijk kun je nog verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar jouw winkelwagentje door op het icoon WINKELWAGENTJE rechtsboven te klikken. Bij een bestelling vanaf € 75,- is het versturen van je pakketje gratis!
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen, betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Heb je alles gevonden? Dan is het tijd voor de afronding van de bestelling. Klik op de het icoon winkelwagentje rechtsboven om naar je artikelen te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen en een KORTINGSBON toepassen. Controleer je bestelling en klik vervolgens op de knop DOORGAAN NAAR AFREKENEN. Nu beland je op de afrekenen-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al jouw gegevens invullen. Dit gaat in 4 stappen:

    1. Factuurgegevens
      – Vul hier de adresgegevens in van het adres waar je de factuur wilt ontvangen. Je gegevens worden automatisch in het systeem opgeslagen.
      – Wil je het pakketje op een ander adres ontvangen? Dan klik je het vinkje ‘Verzenden naar een ander adres?’ aan, waarna je de gegevens van het verzendadres kunt invullen.
    2. Betaling
      – Selecteer de BETALINGSMETHODE die je wilt gebruiken. Je kunt betalen met iDeal, Creditcard, PayPal of Direct bankoverschrijving
      – Selecteer in het geval van iDeal welke bank je heeft.
      – Om de bestelling af te kunnen ronden moet je 18 jaar of ouder zijn en akkoord gaan met onze ALGEMENE VOORWAARDEN.

    Klik tot slot op de knop BESTELLING PLAATSEN. Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina. Als de bestelling bij ons binnen is, gaan wij aan de slag voor jou! Wij streven ernaar het pakket binnen 24 uur te verzenden.

    LET OP: Nadat je de bestelling hebt afgerond, kun je deze niet meer wijzigen, omdat de bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat deze zo spoedig mogelijk bij je bezorgd wordt.

    Heb je een klacht?

    Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals jij die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht via e-mail aan ons kenbaar te maken. Je kunt deze mail verzenden naar: klacht@styliesmusthaves.nl
    Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.